۴ پاسخ

از داروخونه پماد بتامتازون بگیر بزن خوب میشع حتما عفونت کرده یا دستت کثیف بوده یا حشره ای نیش زده

پماد بتامتازون مناسب نیست
قطره ی باکتی ماید بیست درصد و پماد چشمی اریترومایسین و همون پد درخت چای که دوستمون گفت

شایدم گل مژه در آوردی

منم همیشه همینجوری میشم، برو ازداروخونه پدروغن درخت چای بگیر عااالیه، همون اولش بزنی زود خوب میشه

سوال های مرتبط