بستریم کردن اشغال اومد بزور معاینه کرد ریدم تو دهنش

۱۲ پاسخ

منم چندشب پیش معاینه شدم گفت دهانه رحمت بستس

دستکش میکنن دستشون؟ من خیلی میترسم از معاینه یعنی چی آخه با دستتتت

چرا بستری آت کردن

عزیزم منم سه هفته پیش سر یه قضیه ای معاینه شدم اصلا نگرانی ندارع...

نترس دیگ هفتت بالاس چیزی نمیشه من یبار۲۸هفته معاینه شدم یبارم ۳۵

با دست معاینه شدی یا با دستگاه؟؟؟منم دوبار تا الان معاینه شدم

ایناهم ی چی یادگرفتن هرکی ازشون ردشه میخوان انگشت کنن توکسش

🤣🤣🤣عاشق تو بیمارانن


خدایا شکرت 😐🤣

بلوک زایمان همینه من ۲۳ هفته رفتم معاینه کردن کلا امادن فقط دست کنن تو ادم

میگفتی هفته من ب معاینه میخوره عفریته خانم

پامیشدی نمیزاشتی زنیکه

درد داشت؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی