خوشحال اونایی که هفته۳۸ هستن 🥲🥲
من یکی از ارزوهامع به ۳۸ برسم باورت میشه
خوشبحال اونایی که تازه فهمیدن باردارن🙂🚶🏻♀️
هم هفته ایم همه چندم تاریخ زایمانتو زدن طبیعی هستین یا سزارین
اتفاقا بارداری لذت داره، من عاشق بارداری ام میگم چقدر زود داره تموم میشه چه زود میگذره با اینکه درد و انقباضات دارم همش میگم زود بدنیا نیاد، آخه بعد زایمان کولیک نوزاد شب بیداری درد بخیه خون ریزی ضعف بدن همه هست
والا روزای آخر بارداری خیلی بدن درد میکنه سخته تحملش
دوست دارم منم زود برسم و زایمان کنم
خیلی زود گذشت دوران بارداریم خیلی 🥲
دقیقا خوش ب حالشون
اون روزم میبینم هی میگی کاش هنوز باردار بودم کیف تونو ببرید از بارداری
🫠🫠🫠🫠هعیییی
کاشکی الان هفته ۳۶ بودم
اره کاش الان زاییده بودم و رو شکمم خواب بودم هفتم بالا نیست زیاد ولی دنده درد دارم
چقدر سخته کسی همراه نباشه خدا خیر بده اطرافیانمو هوامو دارن،من نه مادر دارم نه خواهر اما خانواده شوهر و داداش و زنداداشم شش دنگ حواسشون پیش منه،دیروز بچم تکون نمیخورد زنگ زدم جاریم که دوتا کوچه باهام فاصله داره،پنج دقیقه ای خودشو رسوند اسنپ گرفت رفتیم بیمارستان و سونو و ان اس تی و...تا ۹ شب منو آورد گذاشت خونه برام غذا آورد رفت.زنداداشمم چون بچه کوچک داره سریع زنگ زده بود به داداشم گفته بود سریع مرخصی بگیر خودتو برسون به شقایق یا بیا دیان رو نگه دار من برم.
اصلا بارداری شیرین نیس🥲🥲 همش نگران حال بچتی🥺
با اينكه بچه دومم هست منم ارزومه برسم 37 هفته 🥲😂
هرروز نگران حال بچمون هستیم🥲
واقعا استراحت مطلق باشی بدتر من دیگه تموم جونم درد میکنه 🥲🥺کاش،بگذره روزا فقط روز زایمانمون برسه تموم درداشو ب جون میخرم
اره دقیقا کی میشه ماهم برسیم به هفته ۳۸ 🙃
کاش برسه اون روز ماهم شب قبلش از خوشحالی و ذوق بیدار بمونیم🥺🥲
خوشش به حال اونایی که زاییدن دردشو کشیدن رفت تموم🤣
ای گفتی کاش زود بگذره بچه بیاد
میرسی به اون روز نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.