۷ پاسخ

خواهر زه مامان پناه تو کامتا گفتم بخون

من رفتم پیش دکتر تغذیه عالی بود

چند کیلیویین؟

عزیزم نهار رو حذف کن وشام رو ساعتای ۸بخور
صبحانه هم اول یه قهوه بعد یه تخم مرغ آبپز بدون نون،میوه آزادی بخوری تا شب
نهار نخوردن خیلی کمک کننده ست

وااای منم دلم میخواذ امپول لاغری بزنم اشتهام کم شه

اگه هزینه برات هم نیس بگم

حذف قند. میوه. برنچ. نون و فقط خوردن پروتئین
گوشت مرغ ماهی تخم مرغ و سبزیجات من تو 2 ما 7کیلو و 600کم کردم

سوال های مرتبط

مامان ⚜️طلا⚜️ مامان ⚜️طلا⚜️ ۲ سالگی