سلام چون شیر کم میخوره تبش بالا میره
خنک نگهش دار و بخور سرد بده که بینیش باز بشه
کف پاش پیاز بزار
پاشویش کن حتماً خدایی نکرده تشنج نکنه
خیلی اذیتی برو خونه مادرت یا هرکسی که راحتی بهت کمک کنن
گناه داری طفلی حداقل فردا ببرش اورژانس که بدتر نشه
خونه رو خنک نگه دار رو سرش دستمال بزار
منم دوشب پیش این بود وضعیتم فقط شیاف ارومش کرد
اگه همچنان داغه شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزن براش ببین خوب میشه
پاشویش کن
حمومش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.