عزیزم باید ۲۸ هفته به بعد لگد هاشو حس کنی
جفت قدامی یکم دیرتر از بقیه جفت ها متوجه حرکات نینی میشن.
من جفتم خلفی هست، دیروز یه کوچولو حسش کردم تاااازه کلی تمرکز کرده بودم
زوده عزیزم
همین روزها حس میکنی دیگه
منمقدامی و بچه دوم هستم از هفته ۱۶ حسش کردم ولی الان نزدیک دوهفته میشه کامل میفهمم در روز چندباری حرکت میکنه و میزنه نمیدونم با کجاش ولی از روشکم مشخصه
مامان اآیهان تاریخ زایمانتون چندمه؟ برای من ۱۳ آبان هست احتمالا ۲۹ مهر سزارین کنم
سلام منم از امروز شدم ۱۹ هفته کامل
چیزای شیرین بخورم اول صبح یک بار تکون میخوره دیگه تکون نمیخوره متوجه نمیشم منم فقط نبض حس میکنم همش نگرانم با این حال سنو هام همش خوبن
اره منم مثل شما هستم قدامی فعلا لگد و اینا حس نمیکنم بچه هم هنوز تو لگن ام انگاری
زوده عزیزمم عجله نکن،اون نبض هم نبض خودته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.