۶ پاسخ

من خبرا رو دنبال نمیکنم اصلا
در قبال چی دارن توافق میکنن؟؟ ینی چی رو بخشیدیم بشون؟؟🥺

خدا کنه چون دیگه هرچی رو تحمل کنیم جنگ رو نمیتونیم تحمل کنیم همش تو استرس هستیم

آره در قبال این همه خون

انشالله درست بشه

نه اینشالا ابن دفعه دبکه درست میکنن

پس کی ، انقدر دل خوش کردیم تموم میشه و ضد حال زدن بهمون دیگه حتی به ۹۹ درصد خم برسه باز میگم الانه ک همه چی بهم بریزه باز ،اسیر شدیم بخدا ،ذهنمون بهم ریخته اس همس

سوال های مرتبط