اگ نینی پسر داشته باشید اسمشو چی میذارید🫠😍

۵۳ پاسخ

سید جواد،یا سید علی

من بچه اولم اسمش دایان
این یکیو قراره ازبین این سه تا بذاریم(هومان،کیان،پویان)

نمیدانم اطلاعی ندارم، اصلا اسم پسرونه ی خوب تو بازار نیس

ما اسم پسرمون رو تیام انتخاب کردیم

ابوالفضل

من اسم پسرمو آرمین گذاشتم.یعنی شجاع و دلیر،مرد همیشه پیروز.

مهرسام😍😍

آراد

دیار میذاشتم

محمدجواد

عماد و سعید

محمد مهدی

من اورهان میزارم یاهم شاهان

سیاوش 💙

فعلا رادمهر انتخاب شده

امیرعلی🌱

حسین

امیر منان

آریان،،،، کیان،،،، دیار،،،، یونا،،،

من اسم پسر اولم حسام هست انتی گفت اینم پسره منتظرم برم انومالی اگه صد درصد گفت پسره نمیدونم چی بزارم از احسان ایناهم خوشم نمیاد

علیسان

من اگ پسر میشد بچم اسم سورنا ،آریا،لیام،هامین یاحامی،میزاشتم
خیلی دوسشون دارم🥹

علیهان

نیکان یا امیر ارسلان

پندار میذاررم ایشالا

مهدی

علی💚

هومان 🩵

دیار

جامین

مااسم کوچولو مون آقا هامین انتخاب کردیم 👣🤰🏻

یاسین

من بین مانیار
رادین
رایان موندم🥲

من یاسین

کارن یا آوان

اگر پسر باشه محمد جواد

من برای پسر این اسم هارو دوست دارم
حامی
هامین
ماتیار به معنی یارمادر

من میخوام بذارم رادوین

پسره به نام صالح

محمدمسیحا

خداکنه بچم‌سالم باشه اسم یا آئین میزارم یا دَیان

من بین
لیام
آرن
دیار
موندم

امیرعباس

من❤️ آیهان و ویهان ❤️میخام بذارم

لیام😍

خدا بهم یه پسر داده اسمشم دیار گذاشتیم

هیراد

میخواستم بذارم حامین که قبول نمیکنه ثبت احوال و دختر شد
ولی اگر پسر داشتم محمدطاها

من میخوام بزارم محمد

اسم کایان و انتخاب کردیم 😍♥️
من نیکان و هیراد هم دوست دارم 😍

مهدیار

من گذاشتم محمدزمان

اگه پسر باشه محمد مهدی

سوال های مرتبط

مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان و جوجه🐣 مامان آیهان و جوجه🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری