۸ پاسخ

خواهر من همچنان داغونم اسم گوشت که میاد حالم بد میشه
هنوز نتونستم ارتباط بگیرم با غذا هاا نمی‌دونم باید چیکار کنم دیگه🥲
تاریخ گهواره با سونو انتی هم یک هفته فاصله داره دو سه روز دیگه میرم تو 16هفته ولی هیچ به هیچ

بهتر میشی از ۱۴ ببعد اما از بعضی از غذا ها من هنوز بدم میاد

حالت تهوع خوبه یعتی بچه داره رشد میکنه

منم همینجوری هنوز،حتی غذایی که شب بخورم فردا ناهار نمیتونم بخورم،واسه بی میلی به دکتر بگو مولتی ویتامین ماما ویت برات تجویز کنه بعد صبحانه و بعد ناهار،چنان گشنت میشه که نگو،

من بارداری اولم سر پسرم از ماه اول تا ماه اخر خورشت قیمه نمیتونستم بخورم یعنی اسمش میومد حالت تهوع میشدم

۴ماه به بعد بهتر میشه

من تا۱۸هفته بودم هنوزم نسبت به مرغ و گوشت زاویه دارم🫠

۱۳هفته به بعد بهترمیشی

سوال های مرتبط