خواهر من همچنان داغونم اسم گوشت که میاد حالم بد میشه
هنوز نتونستم ارتباط بگیرم با غذا هاا نمیدونم باید چیکار کنم دیگه🥲
تاریخ گهواره با سونو انتی هم یک هفته فاصله داره دو سه روز دیگه میرم تو 16هفته ولی هیچ به هیچ
بهتر میشی از ۱۴ ببعد اما از بعضی از غذا ها من هنوز بدم میاد
حالت تهوع خوبه یعتی بچه داره رشد میکنه
منم همینجوری هنوز،حتی غذایی که شب بخورم فردا ناهار نمیتونم بخورم،واسه بی میلی به دکتر بگو مولتی ویتامین ماما ویت برات تجویز کنه بعد صبحانه و بعد ناهار،چنان گشنت میشه که نگو،
من بارداری اولم سر پسرم از ماه اول تا ماه اخر خورشت قیمه نمیتونستم بخورم یعنی اسمش میومد حالت تهوع میشدم
۴ماه به بعد بهتر میشه
من تا۱۸هفته بودم هنوزم نسبت به مرغ و گوشت زاویه دارم🫠
۱۳هفته به بعد بهترمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.