۱۲ پاسخ

من درست ۷هفته بودم تشکیل شده بود خدارو شکر

منم 7 هفته و 2 روز رفتم

من ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود

من عزیزم ۷هفته و ۲روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود🫀

من 6 هفته و 2 روز رفتم قلب هر دوتاشون تشکیل شده بود یکیشون 6 هفته و 2 روزه بود یکیش هم 6 هفته و 1 روز🥹

من فردا می‌خوام برم هفت هفته و سه روزمه

۶هفته و ۶روز قلبش ضربان داشت

من ۷ هفته ۶ روز رفتم

هف هفته و یک روز رفتم تشکیل شده بود

من هفت هفته و یک روز رفتم تشکیل شده بود خدا رو شکر

من ۸ هفته و دوروز رفتم قلبش خداروشکر تشکیل شده بود ولی تو سونو گفت که ۷ هفته و ۴ روزمه

من ۷ و ۴ روز،رفتم شده بود

سوال های مرتبط