۶ پاسخ

نه ۸هفته دیگه متمعنه

عزیزم هفته ۸که پرشدبردکه خیالت راحت باشه کارت دوباره ای نشه وبهت استرس واردنشه من ۸هفته و۵روزرفتم برای سنوقلب

قربونت هیچی 😂 فقط یکی دو روز غذا یا چیزی میخوردم رو دلم میموند

آره هفته بعد پنجشنبه میرم

دقیقا از پریود قبلیم که ۷ اردیبهشت بود باید حساب کنی

نه دیگه تقریباً ۷ میشی
چند روز دیر تر میخوای برو من هنوز نرفتم

سوال های مرتبط