نه ۸هفته دیگه متمعنه
عزیزم هفته ۸که پرشدبردکه خیالت راحت باشه کارت دوباره ای نشه وبهت استرس واردنشه من ۸هفته و۵روزرفتم برای سنوقلب
قربونت هیچی 😂 فقط یکی دو روز غذا یا چیزی میخوردم رو دلم میموند
آره هفته بعد پنجشنبه میرم
دقیقا از پریود قبلیم که ۷ اردیبهشت بود باید حساب کنی
نه دیگه تقریباً ۷ میشی
چند روز دیر تر میخوای برو من هنوز نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.