من هرکیو دیدم اسمش زینبه خیلی معصومه و توزندگیش زیادسختی کشیده
عزیزم نظر صادقانه و بدون هیچ قضاوت کسی یا چیزی میگم
من زینب های زیادی دیدم ک خوشبخت نبودن همه عمر درگیر گرفتاری بودن مث حضرت زینب
ما هر چ زینب داریم خیلی تو زندگیاشون اذیتن نمیدونم شاید بعضیا بگن خرافات ولی ۴،۵تا زینب داریم همشون زندگیای سختی دارن
اول دوسش داشتم ولی چون اسم جاریمه ابدا خوشم نمیاد ازش
ستم کش
من اسم دخترمو گذاشتم زینب
چون نذر بود
خیلیم راضیم از اسمش
از حضرت زینب میخام خوشبختش کنه
اطراف مون هم زینب هست خدایی زندگی شون هم خوبه
من اسم تو دلیمو گذاشتم زینب🥰
پاک.معصوم ❤️
اسم خودم زینب
و دارم کامنت هارو میخونم🥲جالب بود برام
معنیشم خیلی قشنگه
صلابت، ابهت، اقتدار، افتخار، ایستاده و محکم
منم اگه خدا بهم دختر بده فاطمه میذارم یا فاطمه زینب
احساس میکنم زینب ها خیلی آدم های محکم و صبور و مهربونی هستند و تو زندگی موفقیت های بزرگی بدست میارن برای ما که زینب هامون اینجوری اند
من خیلی اسم زینب رو دوست دارم،حس خوبی بهم میده،برا همین اسم دخترم رو زینب گذاشتم
اسم خیلی خیلی معصومیه،
اسم عالیه
اسم خواهر امام حسین ک دربرابر مشکلات خیلی صبور و مقاوم و شجاع بود
زینب اسم قشنگیه ولی من عاشق اسم فاطمه ام همون حسی که تو به زینب داری من به فاطمه دارم
من قبل از پسرم خواب میدیدم مدام که ی دختره چشم رنگی مو بور دارم خیلی دوستش دارم و بهش شیر میدم برای سونوی ان تی گفت دختره منم گفتم اسمشو زینب میزارم ولی همه مخالفت کردن تا اینکه رفتم آنومالیو گفتش که پسره
حس خاصی ندارم بهش خب اسمه ، ولی اگه موقعیتت جوره و کسی باهات مخالف نیس مثلا همسرت از اسم های جدید بزار یا اگه میخوای از قدیمیا باشه زهرا نرگس مریم هم خوبن
قدیمی
یه دختر اروم و مهربون
خدایی خودمم همین شکلیم
چون اسم یکیه ک خیلی حسوده حس خوبی ندارم🫠😂
خیلیییی محترمه صدرصد
یه دختر خوب اروم مهربون و مودب
اسم مذهبی
دوست ندارم
نه .....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.