از چند هفته ورم پا شرو میشه

۷ پاسخ

من از هفته ۲۰ داشتم ، دکتر چک کرد نه فشارم بالابود و نه مشکلی داشتم ، فکر کنم بعضیا بدنشون جوریه مثل من زود ورم میکنن

بستگی ب خودت دارع

من از هفته ۲۲ ورم داشتم چون فشارم بالاست
اما اینجوریه که دو روز دارم یکهفته ندارم مدام نیست توی این هفته ها

من هنوز ورم نکردم،پیاده روی و آب فراوان خیلی کمک میکنه،کلا نمکو خیلی کم کن

من یک هفتس خیلی کم روی پاهام ورم کرده

ورم پا اصلا چیز عادی ای نیس
مخصوصأ اگه یه طرفه باشه
اگه فعالیتت خوب باشه اصلا ورم نمیکنی

بستگی داره من تو بارداری قبلیم اصلا ورم نکردم

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار ۱۱ ماهگی
مامان پاتانا مامان پاتانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عماد مامان عماد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری