سلام مامانای عزیز. زایمان طبیعی بدون درد چیه؟

۲ پاسخ

از من تو نصحیت اصلا بدرد نمیخوره ی هزینه اضافه میگیرن ازت امپول میزنن توی نخاعت خوابت میگره باز موقع زایمان میان میزننن توی گوشت ک پاشو زور بزن درهر صورت باید زورتا بزنی

امپول اپیدورال میزنن

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پویان🫀 مامان پویان🫀 هفته سی‌ودوم بارداری