من تجربشو دارم گلم هیچ فرقی نداره فقط دردات اولش گم میشن ولی باز برمیگردن همون آشو همون کاسه والا
فقط دردات و عوارض بعدش بده
بی حسی میزنن
همه بیمارستان ها ندارن مخصوصا اگر دولتی باشه
درد خروج بچه رو حس میکنی؟
از کمر بی حس میشی و درد و حس نمیکنی فقط ماما یهت میگه کی زور بزنی کی نزنی
مث سزارین ک آمپول میزنن سر میکنن بی حسی ایپدورالم اینجوریه میگن زایمان طبیعی بدون درد فق زور زدنارو حس میکنی من شنیدم خیلی خوبه ب گفته اطرافیان
بهت پمپ ضد درد میزنن درد و حس نمیکنی زور میزنی فقط
بی حسی میزنن دیگه
دردو کم میکنه
اپیدورال بی حسی هست ک ب کمر میزنن دردت کم میشه من میخام بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.