زایمان طبیعی با اپیدورال چیه بدون درد میگن

۹ پاسخ

من تجربشو دارم گلم هیچ فرقی نداره فقط دردات اولش گم میشن ولی باز برمی‌گردن همون آشو همون کاسه والا

فقط دردات و عوارض بعدش بده

بی حسی میزنن
همه بیمارستان ها ندارن مخصوصا اگر دولتی باشه

درد خروج بچه رو حس میکنی؟

از کمر بی حس میشی و درد و حس نمیکنی فقط ماما یهت میگه کی زور بزنی کی نزنی

مث سزارین ک آمپول میزنن سر میکنن بی حسی ایپدورالم اینجوریه میگن زایمان طبیعی بدون درد فق زور زدنارو حس می‌کنی من شنیدم خیلی خوبه ب گفته اطرافیان

بهت پمپ ضد درد میزنن درد و حس نمیکنی زور میزنی فقط

بی حسی میزنن دیگه
دردو کم میکنه

اپیدورال بی حسی هست ک ب کمر میزنن دردت کم میشه من میخام بزنم

سوال های مرتبط