سلام کیا زایمان طبیعی بدون درد داشتن ینی همون اپیدورال؟؟

۵ پاسخ

من ماما با وجود استراحت مطلقم و کوتاهی طول سرویکسم ماما خصوصی گرفتم ک تز هفته ۳۶ شروع کنم ورزش کنم برا زایمان طبیعی مامایی ک گرفتم خیلی از خوب بودن اپیدورال میگه

من عزیزم.عالی بود

این سوال منم هست واقعا همچین چیزی هست بدون درد

بنظرت بیمارستان دولتی ام از اپیدورال استفاده میکنند؟
برا زایمان طبیعی ؟

میگن خیلی راحت هم طبیعی زایمان کردی هم بدون درد

سوال های مرتبط