من ماما با وجود استراحت مطلقم و کوتاهی طول سرویکسم ماما خصوصی گرفتم ک تز هفته ۳۶ شروع کنم ورزش کنم برا زایمان طبیعی مامایی ک گرفتم خیلی از خوب بودن اپیدورال میگه
من عزیزم.عالی بود
این سوال منم هست واقعا همچین چیزی هست بدون درد
بنظرت بیمارستان دولتی ام از اپیدورال استفاده میکنند؟
برا زایمان طبیعی ؟
میگن خیلی راحت هم طبیعی زایمان کردی هم بدون درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.