سلام مامانای عزیز ۳۸هفته برا زایمان طبیعی خوبه یا زوده

۲ پاسخ

خوبه عزیزم
من پسرمو ۳۸ هفته و ۵ روز زایمان کردم همه چیشم تشکیل شده بود دستگاه نرفت

دیگه اونایی که طبیعی زایمان میکنن وایستن‌تا بچه خودش بیاد دیگه از 37هفته دیگه بچه کامله و ممکنه هر لحظه درد شروع بشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسسا👩‍❤️‍👩 مامان پرنسسا👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهفتم بارداری