دیکس کمر ربطی به طبیعی و سزارین نداره
اینو من با چند تا دکتر صحبت کردم
دلیل بر سزارین اختیاری نمیشه
طبیعی هم میتونین زایمان کنین سزارین هم میتونین
من دیسکداشتم نامه گرفتم سز شدم
نشنیدم امامن دیابت داشتم وبندناف دورگردن بچم بود
من دیسک داشتم دوتابچه هام سزارین بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.