۴ پاسخ

دیکس کمر ربطی به طبیعی و سزارین نداره
اینو من با چند تا دکتر صحبت کردم
دلیل بر سزارین اختیاری نمیشه
طبیعی هم میتونین زایمان کنین سزارین هم میتونین

من دیسک‌داشتم نامه گرفتم سز شدم

نشنیدم امامن دیابت داشتم وبندناف دورگردن بچم بود

من دیسک داشتم دوتابچه هام سزارین بودن

سوال های مرتبط