۵ پاسخ

یکی از دوستام دیسکشو عمل کرذه بود دکتر بهش گفت طبیعی برات بهتره آمپول بی حسی سزارین واسه کمرت خوب نیی

نه بستگی به جلسه کمسیون پزشکی که میگیرن داره منم دیسک دارم از دو نفری که زایمان کردن و دیسک داشتن پرسیدم گفت گفتن دیسکت مشکلی ایجاد نمیکنه تو زایمان طبیعی میتونی زایمان کنی ولی بنظرم بازم در این مورد از دکتر بپرس که خیالت راحت باشه چون شهر تا شهر فرق میکنه بستگی به دکترهای کمسیون پزشکی میگیرن داره

اصلا دولتی سزارین اختیاری انجام نمیده

اجباری ?اگه نامه بگیری تایید بشه اره
ولی اخیاری دگه به عهده خودته

اگ سزارین اجباری باشی باید بری زیر نظر دکتری ک تو همون بیمارستان دولتیه اون تایید بکنه همونجا عملت میکنه

سوال های مرتبط