۱۴ پاسخ

واسه من تازه عمل کردم پارسال این موقع بود گفتن خیلی زودحامله شدی

حتی با سزارین قبلی هم میشه طبیعی آورد!

ربطی نداره ک منم اپاندیس عمل کردم گفت طبیعی هم‌میتونی ولی سزارین شدم

راه فرار نیست، اونا راه خودشونو بلدن😂😂

من وسط دلم پاره کردن اونجا نافم بالا تا پایین
سمت راست پهلومم پاره کردن
بچه ک بودم یادم می کلاس چندم
بعد چهار سال پیش سزشدم البته قبلش میگفتن تا میشه طبیعی بچم مدفوع کرده بود

من عمل روده کردم گفت سزارین میشی

اگر لاپراسکوپی باشه احتمالا طبیعی میتونین چون بخیه خاصی نمیخوره اما اگر باز باشه احتمالا به خاطر زخم و فشار اجازه ندن باز بپرسین از پزشکتون

دنبال راه فرار نگرد آپاندیس ربطی ب سزارین نداره من آپاندیس عمل کرده بودم خیلی شیک گفتن درد طبیعی رو بکش نتونی میری سزارین 🤣🤣🤣

طبیعی منم عمل شکم داشتم گفتن طبیعی

دنبال راه میگردی سزارین بشی ؟ 😅

طبیعی

ربطی نداره

طبیعی

ربطی ندارد آپاندیس فقط عمل ک رو رحم باشه سز میشی

سوال های مرتبط