۳ پاسخ

من تازه گرفتم ولی طبیعی میخوام زایمان کنم

نه. چون فشار میاد

میشه ولی سخت خیلی من داشتم ولی سزارین شدم درد طبیعی کشیدم خیلی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وچهارم بارداری