خانوما اگه سزارین باشیم هزینه‌های زایمان چند میشه میدونین؟یا طبیعی

۸ پاسخ

بستگی به بیمارستان ، بیمه ای که داری و دستمزد دکترت داره عزیزم

بستگی‌به بیمارستان داره بین المللی تقریبا ۷۵ الی ۸۵ هس سزارین
بهبود ۶۵
شمس‌۷۰‌
طبیعی بیمه باشی رایگانه فک‌کنم‌فقط نجات برا طبیعیی ۴۰ تومنه

مونده به بیمارستان ،بیمارستان بهبود اگه سزارین اجباری باشی ۴۵اختیاری باشی۶۰

من سزارین اختیاریم با هزینه دکتر نزدیک ۹۰ تومن گفتن

طبیعی دولتی رایگانه
سزارین هم اگه دلیل داشته باشی تو دولتی هزینه ی کم میگیرن مثل نامه ی بریچ داشته باشی دستت

بستگی به شهر و بیمارستان داره طبیعی دولتی خیلی هزینه کمی میگیرن ولی سزارین اختیاری باشی باید بری خصوصی اونم بدون بیمه حساب میکنن

طبیعی دولتی رایگان

خب بستگي به بيمارستان شخصي يا دولتي ميري داره
و هزينه جدا دكتر

سوال های مرتبط