۵ پاسخ

من دولتی یه شب فقط بستری شدم گفتن ۳ و خورده ای میشد با بیمه ۵۰۰ گرفتن.اگر میتونی بیمه کن حتما.بیمه سلامت کن خیلی تاثیر داره.

عزیزم اگه یارانه میگیرید و دهکتون پایین باشه مجانی میتونید کل خانواده رو بیمه ایرانیان کنید و ببینید کدوم بیمارستان ها قبول میکنن اطرافتون

بیمه سلامت کن خب
یه تومن میشه هزینه بیمه اش

طبیعی که پول نمیبرن من زایمان اولم ۹۹ بود چبزی نبردن ازم

بستگی داره کدوم بیمارستان بری اگر دولتی بری فکر کنم میتونی بیمه تختی کنی
درست نمیدونم باید سوال کنی خصوصی هم که فرقش با سزارین 5 میلیونه

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری