زایمان طبیعی بدون بیمه چقدر میشه ؟

۴ پاسخ

بستگی به بیمارستان داره

بیمه سلامت کن خیلی هم راحته رایگانم هست بعدا بچتم بیمه سلامت بکنی خدایی نکرده بستری بشه یه وقت کلا رایگانه من تا الان ۳ بار پسرم‌بستری شد هر بار ۵ تا۱۰ روز بود بدونه یه قرون پول اوردمش خونه فقط داروهایی که خود بیمارستان نداره از بیرون میخریم باید پول بدیم که همشونم ازادن

دولتی زیاد نمیشه شایدم رایگان ولی خصوصی من دارم میرم ۶۵ تومن

اورژانسی برو رایگانه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری