بستگی به بیمارستان داره
بیمه سلامت کن خیلی هم راحته رایگانم هست بعدا بچتم بیمه سلامت بکنی خدایی نکرده بستری بشه یه وقت کلا رایگانه من تا الان ۳ بار پسرمبستری شد هر بار ۵ تا۱۰ روز بود بدونه یه قرون پول اوردمش خونه فقط داروهایی که خود بیمارستان نداره از بیرون میخریم باید پول بدیم که همشونم ازادن
دولتی زیاد نمیشه شایدم رایگان ولی خصوصی من دارم میرم ۶۵ تومن
اورژانسی برو رایگانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.