۳ پاسخ

والا دولتی ها هم بدون بیمه هزینه شون بالاست
من سه سال پیش بیمارستان البرز زایمان کردم، بدون بیمه، زایمان طبیعی با سه شب بستری گفتن ۷ میلیون و ۵۰۰

بیمارستان کمالی کجاس؟

کمالی با بیمه سلامت قرارداد دارن، یروز وقت بذار برو بپرس خیالت راحت بشه

سوال های مرتبط