۴ پاسخ

افت قند دارید احتمالا

از داروخونه قرص کروم بگیر

نزدیک پریودی نیستی

اون شیرینی مشهدی رو ما مشهدیا بهش میگیم شرینی آلمانی. شاید کمبود منیزیم داری

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی