۹ پاسخ

اینجانب هم بپذیر

کاش افغانستان بودیم وبی ایران نبودم ...حداقل نت دارن

منم خیلی وقته دلم اینو میخاو

نگووووو عشقمممم ساری دورت بگرده

من همینطور خیلی خسته ام از زندگی از اخلاق بدشوهرم ازجنگ

آخخخ گفتی خواهری منم همینطور

آی گفتی

منم همینطور

من همممک

سوال های مرتبط