خانما مولتی پدیا بست یخچالیه؟

۶ پاسخ

آره

روش نوشته پس از بازشدن در یخچال نگهداری شود

نه نیس

کلا همه داروهاشو بذار یخچال ضرر نداره ک چون هوا گرمه فاسد میشه

من ک میزارم یخچال 😂نمیدونم

من میزارم یخچال ولی یخچالی نیست میگن جاش خنک باش

سوال های مرتبط

مامان نویان🫶🏻❤️ مامان نویان🫶🏻❤️ ۱۷ ماهگی
مامان بیبی👼 مامان بیبی👼 ۱۲ ماهگی