چند روز بعد معاینه زایمان کردین؟؟؟کسی بوده بعد معاینه لگن دردش بگیره ؟؟

۴ پاسخ

من پنج بار معاینه شدم هیچی به هیچی همه برنامه هام زاییدن من نه

منم فردا معاینه قراره بشم یعنی احتمال داره دردام شروع بشه؟

عزیزم من سه شنبه معاینه لگن و معاینه تحریکی شدم یک سانت بودم
امروز خیلی درد دارم
درد پریودی و کمر درد

سوال خوبیه منم تک کنید بیام جوابشو ببینم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی