مطمئنی تهوعه؟ رفلاکس نیست؟
میگن تهوع ک از غروب تا شب بخاطر بچه پسر شما نی نی چیه
تهوع من همون ۷.۸ هفتگی خوب میشه
واسه من یچی انورتر ساییده🤭😁
دختره بچت یا پسر ؟!
شما ها که هیچی منم که تازه رفتم داخل ماه هفتم هنوز متاسفانه هم حالت تهوع دارم هم بالا میارم فکر کنم تا اخرش باهام هست🤦♀️😐
بچتون چیه
مگه هفته بالا تر کمتر نمیشه
من فقط دارم روزشماری میکنم هفته ام بیاد بالاتر تا بهتر شم🥺
میگن ک بعد سه ماه تموم میشه😑هنوزم داری ؟من امید داشتم تموم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.