۴ بار خطا برا روز دوم پوشک گرفتن طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره بابا هنوز اول راهی،۴ماهه گرفتم هنوزم خیلی وقتا خطا داره یا همکاری‌ نمیکنه

عالیه

خیلی هم خوبه🤣🤣🤣

اره عزیزم تازه خیلی همکاری هم کرده

عالیه

بله صبوری میخواد

سوال های مرتبط