۴ پاسخ

امروز خیلی مایعات خورد خیلی جیش کرد و خطا تقریبا ۶ بار داد چ کنم بردمش خونه مادرشوهرم پوشکش کردم ۱ ساعت چه کنم کمک

سه هفته وقت گذاشتی دیگه ادامه بده تشویقش کن بهش بگو برات جایزه میخرم
منم ماهان گرفتم سریع یاد گرفت اصلا خطا نداشت ۴،۵ روزه یاد گرفت
دوتاش میگفت می رفت دسشویی

همه بچه ها یجور نیستن. ممکنه یه بچه بیشتر طول بکشه. دختر منم طول کشید تا یاد بگیره بعد براش جایزه خریدم. بعد چند بار قبول نمی‌کرد بیاد از حس حسادتش کمک گرفتم. گفتم من اجی ببرم دستشویی. آفرین اجی. بدو می‌رفت تو دستشویی اجی می‌خوام گول بزنم من زودتر برم. در کل پرسه سختیه ولی کم بیاری. سخت تره

هنوز شروع نکردم
اصلا بلد نیست خودشو آزاد کنه ک جیش بیاد

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی