بارداری اولی سخته یا دومی تجربه هاتو نو بگین

۶ پاسخ

دومی چون یه بچه داری باید هم ار خودت مراقبت کنی هم از بچه ...

دومی دهنم سرویس شد

والا دوتاش خیلی شانسیه مثلاً من سر اولی بخاطر درد های زیاد که برای رشد رحم بود و آب کم دور جنین ماه هشت خیلی اذیت شدم و سر این همه چی تا ۱۲ هفته خیلی خوب بود که یهو هماتوم گرفتم و خونریزی زیاد و استراحت مطلق و حال خراااب یعنی شانسیه دیگه سره دوتاش سختی کشیدم ولی این یکی بدتر

دومی برای اولی انقد اذیت نشدم
دومی رو از اول بسم الله معده درد شدید وحالت تهوع دارم و گل پسرم خیلی اذیت میکنه.

از نظر علائم دومی بیشتر و سخت تر بخصوص اگر با فاصله کم باشه چون بدن هنوز خوب ریکاوری نشده

اولی سخته چون تجربه نداری دومی سخته چون اولی رو داری و باید ازش مراقب کنی😄الا اینکه فاصله سنی رو یکم زیاد کنی اونموقع شاید کمتر اذیت بشی

سوال های مرتبط

مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی ۷ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری