اینم عکس گل پسر دومی 😍🥹اولی سه سال و نیمه اشه

تصویر
۷ پاسخ

شماعی رفتی سونو؟

خانوما سوال داشتم پنجم رفتم دکتر برام سونو ان تی بنویسه تاریخ همون روز زده فردا میخوام برم سونو ایراد نمیگیره دکتر؟

سلامت باشن الهی😇

۱۳هفته رفتی جنسیت نشون دادم یعنی فردامنم برم نشون میده

چی علاعی داشتی سر این بچت

عزیزم قدمش پر خیر و برکت باشه 🌹🥰

سلامت باشن❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندق👶🏻 مامان فندق👶🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی ۷ ماهگی
مامان نورا✨🥰 مامان نورا✨🥰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسته پسر👼🏻 مامان پسته پسر👼🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری