۳ پاسخ

من پسرمو بردم خس خس داشت
چون خودم آنفولانزا گرفته بودم مطمئن بودم از رفلاکس نیست
سریع بردمش دکتر
دکتر گفت خداروشکر هنوز عفونت نکرده ریه هاش ولی ویروس گرفته و بهش دارو داد تقویت شه سیستم بدنش
گفت اگه دیرتر میاوردی بستری میشد

خرخر ربطی به سرماخوردگی نداره طبیعیه
ممکنه از پرخوری یا رفلاکس باشه

خرخر توی این سن ربطی به سرماخوردگی نداره ، وا نه بابا چرا باید بستری کنه ، احتمالا رفلاکس داره

سوال های مرتبط