۶ پاسخ

شاید حساسیت یا ریفلاکس باشه

بُخور توی خونه روشن کن ، من بخور گرم گذاشتم، نزدیکش نباشه نفسش تنگ بره

به احتمال زیاد رفلاکس هستش نه سرما خوردگی ولی بهرحال ببر دکتر تشخیص بده بهش دارو بده

دختر من ۲۰روزش بود سرما خورده بود بردمش دکتر دارو بهش داد برای بینش هم اسپری میده

ممکنه اکسیژن خونش بیاد پایین خطرناکه
حتما ببرش

اره ببرش تو خونه میخای چیکارش کنی

سوال های مرتبط