۳ پاسخ

پسر منم همین جوری بود
مردم من
بعد فهمیدم شبا غذا میخوره روی دلش میمونه
الان ۸ونیم ۹ به بعد دیگه چیزی نمیدم بخوره
۱۰ میخوابه ۵ بیدار میشه برای شیر
ولی کافیه بعد ۹ شب چیزی بخوره
دهنمو سرویس میکنه تا صبح

اونجور گریه کردنا نشونه گشنگی اون غذا میخواد ی چی بده سیرش کن قشنگ بخوابه با شیر سیر نمیشه

پسر من ۲ میخوابه از همون ۲ هزار بار پامیشه گریه میکنه تا ظهر که بخواد بیدار شه هزار بار پامیشه میشینه زجه میزنه میره خونه رو میچرخه میوفته اینور اونور سرشو میزنه در و دیوار تو همون خواب عربده میزنه ۳ شبه اینجوریه بخدا ۷ و نیم صبح به زور گذاشته چشم رو هم بذارم الانم بیدار شدم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط