اگر تونستی با پزشکش در میون بزار عزیزم چون ۵ ۶ بار در روز برای بچه ی یک ساله ی غذا خور یکم زیاد به نظر میرسه، معمولا ۱ یا ۲ بار در روز پی پی میکنن تو این سن و وقتایی که غذای ملین خوردن ۳ ۴ بار میشه
اگه کامل بکنه روزی یه بار،اگه نه دو بار میشه،ولی نه هر روز دو بار بشه،روزی یک بار هست
بچه من ۴ بار گاهی
به دکترش گفتم گفت شیرخشک میخوره تا ۵ بار طبیعیه
روری ۵ ۶ بار خیلیه دکتر بردیش
زیاد خیلی
پسر من حداکثر دوبار
بیشتر بشه اسهال
پسر منم پنج یا شش بار دیش میکنه خسته شدم
بعد دیدم دندون بالاش نیش زده متوجه شدم از دندون
۳ ۴ بار چون اسهاله
هرکاریم میکنم خوب نمیشه چرا🤷♀️
شیر مادر میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.