اکثر شهرا چ کم میگیرن ما از هفت تا نه تومن با توجه ب مدل ختنه
من یکماه پیش بردم بدون بیمه با روش لیزر ۳۵۰۰شد
سر آرش رایگان شد
ابجی نمیدونم الان
موقع ک پسرمو ختنه کردم اون موقع۵۰۰تومن بود
۸میلیون
بچه زاییدن هم شده دردسر
والا بخدا
چه بدبختیه
۲۵۰۰
برای من شد با داروش ۲تمام
من ختنه ش کردم ۶ونیم شد بدون داروهاش
4و نیم.
برای من شد ۵ با دارو. و نخ جذبی ۶
3تومن
۴ونیم
برا پسر کن با همه چیز۴میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.