سلام عزیزم چیشد؟؟؟ وای خیلی بده منم ترسیدم😭😭😭 انشالله که مثبت میشی شاید لقاحت دیر داره تشکیل میشه چند روز دیگه یدف دیگه ازمایش بده چون بیبی چک الکی مثبت نمیزنه
زیر عدد ۵منفیه عزیزم واسه تو مشکوکه بمون چند روز دیگه دوباره بتا بده
عکس بیبی تو بزار
سلام مامان های با تجربه میشع بهم بگین سونوگرافیم خوب بودیا نه
بالا ۱۰ مثبت
منفی نیس مشکوکه
منفیه عزیزم زده کمتر از ۵
۲۵ ب بالا مثبته
ماله منم مثبت شد ولی آزمایشم منفی شد
اره چند روز تاخیری ؟ شاید زود ازمایش دادی ؟
مشکوکه چند روز تاخیر داری
دوباره تکرار کن
بله منفی هست
برای من یک هفت تاخیری منفی شد، سه هفته تاخیری شد ۸۰۰
اره منفیه 🙁
اره متاسفانه 🥲 ایشالا ماه بعد مثبت میبینی
بیبیت مثبت شده درسته هنوز زوده یه هفته دیگه بتابده منم همینطوربود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.