۵ پاسخ

اصلا کمپرس سرد نزار گلم ب هیچ عنوان ببین درد بچتو دوبرابر میکنه این اشتباه نکن شاید بگی بهداشت گفته اما بهداشت برا خودش میگه گمپرس سرد بدترر میکنه فقد یکی دوبار حوله داغ کن بزار بسه

نه ماشاالله خوبه که دختر من تا دو ماه پنج و صد بود امروز واکسن چهار ماهگی شو زدم شیش ونیم بود گفتن خوبه نوزاد من ریفلاکس داره بد جور هر چی میخوره میاره بالا

پسر منم امروز بردم 6600بود

دختر منم همینا بود دقیقا وزنش با وزن تولد ۲/۵

عیبی نداره گلم کم نیس معمولیه یکم بیشترش کنی بهتره

سوال های مرتبط