مامانا برا بیمارستان پوشک سایز یک میگیرن ؟ صفر داریم یا نه😂

۱۳ پاسخ

من پسرم به دنیا اومد ۲۴۰۰ بود تا دو هفته سایز ۰ میبستم

اره داریم

یه بسته کوچیک صفر بگیر چون اولش بچه کوچیکه بعدشم دیگه استفاده نمیشه براش

صفر گرفتم

من ۲ بسته پوشک سایز صفر گرفتم
مامانم میگه که بهتره ک پوشک سایز بزرگتر ب بچه نبندیم که پاهاش زیاد باز نمونن، میگه تا ۴ کیلو بچه پوشک سایز صفر میخواد حتی شده واسه یک هفته

بچه خالم دنیا اومد چند. روز پیش یه بسته صفر خریده بودن اندازش بود
۴ کیلو دنیا اومد.
به بسته صفر . بقیه اش ۱

ن صفر اصلا نگیر یک بگیر حتی لباسم صفر نگیر

من یه بسته صفر گرفتم
برای بیمارستان هم صفر رو می برم هم یک.
ولی صفر اگه استفاده هم بشه خیلی کم استفاده میشه.

مولفیکس نیوبرن شمارش ۱ هس کوچکترین سایزشه
مای بی بی نیوبرن شمارش صفر هس کوچکترین سایزش
شما هر مارکی میخوای نیوبرن بگیر

بله من صفر گرفتم میگن کوچیکه باید ۱ بگیریم🤷🏻‍♀️

صفر داریم ولی میگن بالا ۳ کیلو باشه باید یک بگیریم آخرین سونو دادی ببین وزن بچه چیه بعدش بخر

من ی بسته 1 گرفتم.

بله صفر هم داریم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فردین ونینی 🩵 مامان فردین ونینی 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری