لباس برا بیمارستان سایز صفر باید باشه یا یک

۱۴ پاسخ

ببین این لباس سایز صفر بود دخترمم ۲۹۰۰ بدنیا اومد تقریبا تا ۴۰ روزگیش این لباس اندازش بود

تصویر

سرهمی نگیر بدردت نمیخوره سایز ۱ بگیر

من سایز ۰ بردم قشنگ اندازه دخترم بود حتا براش چسب هم بود شما یک هم ببر که مثل من نشه

من برا بچهام صفر بردم بازم بزرگ بود براشون وزنشونم اولی ۳ کیلو بود دومی ۳۴۰۰

من صفر برداشتم

دوتاش

ببین چند روز اول سایز صفر به کارت میاد
تو بیمارستان سایز صفر ولی دوتاشو ببر

سلام عزیزم اگه وزن بچه بالای سه کیلو باشه یک بهتره

آخراش وزن جنینتومیگن طبق اون ببرواسه دخترمن ۳۱۰۰بودصفربرودم اگر۴کیلوبود۱ببر

هم صفر ببر هم یک

صفر خوبه

عزیزم بهتر هردو سایزو داشته باشی

هم صفر ببر هم یک

۰....

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد