من یک گرفتم چون نمیدونی سایزش ریزه یا درشت..
صفر هم برای بیشتر نوزادا بزرگه چه برسه به یک
صفر برای همه بچها مناسب نیست
یک بگیر شایدبچهدرشت باشه
لباسیکمازاد باشه میتونی تنش کنی اما اگ کوچیک باشه هیچی باید براری کنار
صفر بگیر گلم البته صفر دو مدل هست یکی سایز صفر نیوبرن و یکی سایز صفر که به اصطلاح برای صفر تا سه ماهه و تو باید صفر تا سه ماه رو بگیری
صفر.
صفر بگیر منم صفر گرفتم
صفر عزیزم
صفر عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.