۷ پاسخ

من دانالو و نیلی گرفتم ۰تا ۳ ماه
یدونه هم بیمارستانی گرفتم سایز صفر فکر نکنم بیشتر استفاده بشه

برند نیلی هم خیلی خوبه

عزیزم من چندین دست سایز ۰ گرفتم،مارک دانالو سایز صفرش از بدو تولد تا ۳ ماهگیه

هر دو بگیر. بستگی به اندازه ی بچت داره. صفر حداقل حداقل یک ماهگی اندازشه.

صفر عزیزم تا یک ماهگی قشنگ تنش میشه دو یا سه دست بگیر

یک فقط یک دست.۲خوبه.بچه زود بزرگمیشه

صفراصلا

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری