پس دو صفر ندیدی چقدر کوچولوعه😂
صفر نگیر
صفر بگیر ولی دوتا زیاد نه
من برای بچه اولم دوتا صفر گرفتم هیچکدوم استفاده نشد خیلی کوچک بود دخترم3کیلو بود
دانالو و نیلی خیلی خوبن سایز ۰_۳ قواره بزرگن سیزده تکه بگیر برای بیمارستان
یدونم پنج تکه ارزونتر بخر اونو سایز یک بگیر
۰_۳ بخر
۰کوچیکه
والا من از فروشنده پرسیدم گفت سایز صفر برای نوزاد زود به دنیا میان
یک دست بگیر
هربرندی قواره هاش متفاوته ولی ۱-۲ دست سایز بگیرید ممکنه جثه بچه کوچیک باشه
من که ۰ فقط همون ست بیمارستان گرفتم
بقیه رو یک برداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.