۱۰ پاسخ

پس دو صفر ندیدی چقدر کوچولوعه😂

صفر نگیر

صفر بگیر ولی دوتا زیاد نه

من برای بچه اولم دوتا صفر گرفتم هیچکدوم استفاده نشد خیلی کوچک بود دخترم3کیلو بود

دانالو و نیلی خیلی خوبن سایز ۰_۳ قواره بزرگن سیزده تکه بگیر برای بیمارستان
یدونم پنج تکه ارزونتر بخر اونو سایز یک بگیر

۰_۳ بخر
۰کوچیکه

والا من از فروشنده پرسیدم گفت سایز صفر برای نوزاد زود به دنیا میان

یک دست بگیر

هربرندی قواره هاش متفاوته ولی ۱-۲ دست سایز بگیرید ممکنه جثه بچه کوچیک باشه

من که ۰ فقط همون ست بیمارستان گرفتم
بقیه رو یک برداشتم

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری