واسه بیمارستان سرهم سایز صفر بگیرم یا یک؟؟ی

۱۰ پاسخ

کلا واسه بیمارستان خیلی سرهمی به کار نمیاد چون بچه نافش اذیت میشه

سرهمی مخصوصا از جوراب دار باشه خیلی زود تنگش میشه یک برداری بهتره

صفر بگیر

من سر پسرم سرهمی تنش کردم بیمارستان چکار داره ب لباس بچم سایز صفر بخر ولی زیاد نخر یک بیشتر بکار میاد

سایز صفر
اره قبول نمیکنه بیمارستان ولی وقتی میخای بیاریش خونه میتونی ی سرهمی جینگیل بپوشونیش😅

سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست سه تیکه 360 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

سایز صفر من گرفتم واسه وقتی که می‌خوام بیارمش خونه تو بیمارستان بلوز شلوار دکمه دار میبرن

برا بعضی بیمارستانا نمیزارن سرهم اول بپرس بعد ببر و صفر بخر بهتره صفر تا سه ماه باشه اونا سایزاشون برا بدو تولد عالین

ببین منم‌اطلاع دقیقی ندارم ولی اینجا دیدم میگن بیمارستان سرهمی قبول نمیکنه بخاطره بندناف

سایز صفر

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی