برای بیمارستان پوشک سایز یک یا صفر خوبه؟

۱۴ پاسخ

من یک مولفیکس میگیرم
روشم زده دو تا پنج کیلو
از دو کیلو کمتر نمیخواد باشه که نینی

هم یک بگیره هم صفر مگه بنده خدا بره کارت پزشکیان بگیره بببره بکشه توخرجای این گرونی همون یک خوبه دگه بچت رشد میکنه شیربهش بدی

مگه بیمارستان خودش نمیده

صفر.

یک خوبه

زیر 3 کیلو باشه سایز صفر

چند تا پوشک ببریم؟؟

یک ببرپسرم ۲کیلو۶۰۰بوداندازش بوددقیق

من صفر گرفتم اونروز باز کردم خیلی کوچیک اصلا فکر نکنم استفاده بشه برای عروسک امدم ببندم کوچیک بود نشد بنظرم یک بهتر

یک بگیر

صفر بگیر

مولفیکس شماره یک جوابه بقیه مارکارونمیدونم

یک بگیر
صفر برای نوزاد زودرس

هم صفر بگیر هم یک

سوال های مرتبط

مامان فردین ونینی 🩵 مامان فردین ونینی 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری