خانوما پوشک سایز یک بگیرم یا صفر؟

۹ پاسخ

صفر برای زیر سه کیلوعه یک بگیر برای سه تا پنج کیلوعه

یک

بذار تا اخرین سونو وزن بچه مشخصه اون وقت بگیر

من صفر گرفتم کوچیک بود یک گرفتم

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

مامانا انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنس پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

من یدونه صفر گرفتم فقط برای بیمارستان بعدش ۱ گرفتم برای تو خونه

یک برای ۳ کیلو تا پنج کیلویه فک کنم
۰ برای زیر ۲/۵

قطعا یک
۰ برای نوزاد نارسه
دکتر توی بیمارستان به من گفت نوزاد تازه دنیا اومده استخونش مثل خمیر بازیه ۱ بگیرید که‌ پاهاش کاملا ازاد باشه و خوش فرم بگیره‌
هر جا حس کردی پوشک رد میندازه رو پای بچه باید بزرگتر بگیری
این حرفش هنوز تو گوشمه

صفر بگیر جموجور یاشه

سوال های مرتبط

مامان فردین ونینی 🩵 مامان فردین ونینی 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری