۸ پاسخ

من بچه داداشم 3400بود دو بسته صفر استفاده کرد.بخاطر بند ناف نباید داخل پوشک باشه صفر خوبه.منم دو بسته صفر خریدم.

من یه صفر مای بیبی
دوتا یک مولفیکس
دوتا۲ مولفیکس
چون بچهای قبلیم فقط مولفیکس به پاشون میفتاد
صفر هم که مای بیبی خریدم صفر نداره مولفیکس

چون مای بیبی نباید تنگ باشه تنگ باشه واسه نینی هم سوختگی میاره هم عفونت ادراری

گلم یک بگیر چون صفر واسه نینی های نارسه اره مارک مای بیبی عالیه

من فعلا یه بسته صفر و یه بسته هم یک گرفتم هرکدوم مناسبش بود استفاده کنم و مطمئن شم حساسیت نمیده بعد بیشتر بگیرم

نه صفر نگیر همون یک بگیر برا ۲ تا۵ کیلوعه خوبه

مخصوصا برای بیمارستان مای بی بی سایز 0 بهتره یا 1؟

من پرسیدم گفتن یک بگیری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهشتم بارداری